رمز حیات

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر و اجعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه
رمز حیات

آیه امروز:

کَأَنَّهُنَّ بَیْضٌ مَکْنُونٌ ﴿۴۹ صاقات﴾
گوئی (از لطافت و سفیدی) همچون تخم شترمرغی هستند که (در زیر بال و پر مرغ) پنهان مانده (و دست انسانی هرگز آن را لمس نکرده است).

رمز حیات

رمز حیات

طبقه بندی موضوعی

رمز حیات

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر و اجعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان عزیزم :)

خب به دلایل اولا فرصتی و ثانیا فنی و نبود اینترنت نتونستم به موقع میلاد صاحب العصر و الزمان حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف رو خدمتتون تبریک عرض کنم.

صحبتی در این مورد خدمت شما عزیزان داشتم که دوست دارم حتما بخونید و روش فکر کنید.  جهت اینکه زیاد نشه و حوصلتون بکشه بخونیدش سعی میکنم خیلی خلاصه و سریع خدمتتون عرض کنم.

برا من یکی درک و فهمش بسیار سخته، یکی هست که همه کاره دنیاست و واسطه فیض و رزق و روزی همه موجوداته، اما در میان همه انسانها که هیچ، حتی در میان طرفداران و پیروان و شیعیانش غریب و دورافتاده و رانده است و به فرمایش خودشان، شیعیانشون به اندازه آب خوردنی این امام را نمی خواهند.

واقعا چرا خواهان امام زمانمون نیستیم!!...

چرا نسبت بهشون، نسبت به کسی که همه چیزمون بستگی به نظر و رضایت ایشون داره انقدر بی تفاوت که هیچ، انقدر نامهربان و بی معرفتیم؟

مایلید کمی توجهمان را به امام غایبمان بیشتر کنیم و کمکی در راستای رضایت و ظهور ایشان انجام دهیم؟

پیشنهاد حقیر این است که تمامی اعمال نیکمون، چه عبادی (مستحبی) و چه غیر عبادی را به نیابت از امام زمان علیه السلام انجام بدهیم و ثواب اعمال عبادی واجبمون را نیز به ایشان تقدیم کنیم؛ تا با این اندک ثوابها و اعمالمون دل ایشون رو به دست بیاریم و قدمی در راستای ظهورشان در حد توان خودمان انجام داده باشیم.

 

+ نگران اینکه اگر ثواب همه اعمالتون رو خدمت امام زمان تقدیم کنید و توشه اعمال خوبتون خالی میشه، نباشید؛ بلکه با این کارتون نه تنها چیزی از پرونده اعمال خوب شما کم نمی شود بلکه افزوده نیز می شود و در قیامت ان شاءالله با ایشان همنشین خواهید بود.

++ توصیه میکنم اینجا رو هم حتما بخونید.

نظرات  (۴)

تشکر
:(
پاسخ:
خواهش میکنم.
:|
سپاس
ان شاالله مهر و محبت و عشق به امام زمان عج لحظه لحظه در
دل هامون بیشتر و بیشتر بشه .
پاسخ:
خواهش میکنم.
ان شاءالله به حق این ایام عزیز
بله ؛ درست میگید !
ان شاءالله بتونیم
پاسخ:
ان شاءالله
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۰۷ جوجو کوچولو
کی کی هست اصن :/
پاسخ:
چی؟؟