رمز حیات

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر و اجعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه
رمز حیات

آیه امروز:

کَأَنَّهُنَّ بَیْضٌ مَکْنُونٌ ﴿۴۹ صاقات﴾
گوئی (از لطافت و سفیدی) همچون تخم شترمرغی هستند که (در زیر بال و پر مرغ) پنهان مانده (و دست انسانی هرگز آن را لمس نکرده است).

رمز حیات

رمز حیات

طبقه بندی موضوعی

رمز حیات

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر و اجعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمامی خوانندگان محترم رمز حیات؛

خب الحمدلله عمری باقی بود و از آموزشی بسلامتی برگشتم و سعادتی بود که باز در خدمت شما عزیزان باشم.

جا دارد در ابتدا عرایضم از سرکار خانم شکیبا بابت قبول زحمات این صفحه مجازی و تمامی تلاش هایی که در این زمینه کشیده اند تشکر و قدردانی کنم و از درگاه خداوند منان برای ایشان و خانواده محترمشان خیر همراه با عافیت طلب می کنم.

همانطور که مستحضر هستید مطالب برداشتی جناب آقای دکتر از قرآن تا آنجایی که ایشان نگارش کرده بودند و دسته بندی شده بود رو خدمتتون ارائه داشتیم و اکنون با توجه به مشغله های جناب دکتر، کار رمز حیات در همین جا فعلا به پایان می رسد.

از اینکه در این مدت ما را همراهی کردید بسیار بسیار سپاسگذارم و ان شاءالله در این مدت، رمز حیات فضای مناسبی رو ایجاد کرده باشه که موجب نزدیکی و انس بیشتر شما خوانندگان عزیز با قرآن شده باشه و از این به بعد امید می رود که شما خوانندگان، خود به دنبال این معارف قرآنی بروید و دیگران را نیز از این معارف آگاه و به خواندن آن تشویق نمایید تا ان شاءالله از مروجین قرآن و کلام الهی باشیم و در حد خودمان قرآن را از مهجوریت درآورده تا هم حق قرآن را ادا کرده باشیم و هم ان شاءالله در روز قیامت نزد خداوند، قرآن شفیع ما شود.

 

باز در انتها از همراهی همه شما عزیزان تشکر و قدردانی می کنم و بابت تمامی کمی و کاستی هایی که بوده از همه تون عذرخواهی می کنم و امیدوارم که خطاهای بنده را بخشیده و حلالم نمایید.

از خداوند متعال برای همه شما عزیزان و تمامی مسلمانان خیر همراه با عافیت را طلب می کنم و ان شاءالله اگر خداوند صلاح میدونه، همه به حاجات و آرزوهاشون برسند.

اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا

یا علی مدد